Svět různýma očima (8. a 9. ročník)

Jak se domluvit, když si každý přeje něco jiného? Kdo koho potřebuje - les nás nebo my les? Osmáci a deváťáci dumali nad tím, o čem a jak se lidé přou.

Pro koho: 2. stupeň ZŠ, využitelné i v MŠ
Doporučený ročník: 8. a 9. třída 

Jak motivovat náctileté, aby se zajímali o své okolí? A jak to vypadá, když jsou lidé ve-při? Tento výukový plán Lesa ve škole nabádá mladé lidi k občanské aktivitě a učí je, jak zvládat konflikty.

Žáci osmých a devátých tříd analyzují ekologické nebo sociální problémy a konflikty a navrhují řešení. Zhodnotí stav péče o les ve svém okolí a případně navrhnou strategii, jak ji zlepšit směrem k trvale udržitelnému hospodaření. Navrhnou změny i ve spotřebitelských návycích (dřevo místo plastu, recyklovaný papír apod.).

Témata:

  • v čem se liší problém a konflikt;
  • kdo hraje v konfliktech roli, jaké zastává názory, hodnoty a proč;
  • jak můžeme konflikt vyřešit, nejlépe ke spokojenosti všech stran.


Jak se pracuje s výukovým plánem Svět různýma očima: 


Chcete dostávat čerstvou dávku novinek z Lesa ve škole?

Odebírejte newsletter s novinkami, a získejte Ochutnávku z Lesa ve škole ZDARMA

Podpořte nás:

Vaše finanční podpora nám pomáhá učit i vaše děti, aby přírodě rozuměly a chránily ji.

Chci vás podpořit

Napište nebo zavolejte, poradíme vám.

e-mail: lesveskole@terezanet.cz

telefon: 739 466 341

Sledujte